Рефлексія — це обов’язковий елемент у навчанні, проте ним часто нехтують. Щоденна завантаженість учителя не залишає часу для додаткових серйозних роздумів про якість власної професійної діяльності. Безумовно, вчителі думають про те, що відбувалося у їхньому класі кожного навчального дня. Вони аналізують, які вправи та завдання видалися вдалими чи невдалими на уроці, оцінюють ефективність добору методів і засобів навчання. Разом з тим, учителі часто глибоко не аналізують переваги інноваційних педагогічних технологій. Скористайтеся цією можливістю та присвятіть деякий час вивченню свого педагогічного досвіду, проаналізуйте протиріччя, які виникають при навчанні у вашому класі.
Мої цілі:
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме допоміг проаналізувати свої досягнення, обдумати ідеї та сумніви й збудувати власну освітню траєкторію.
Мої цілі:
- навчитися створювати власний блог;
- навчитися користуватися блогом;
- аналізувати свої досягнення;
- обдумувати нові ідеї;
- вдосконалювати власний досвід.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме допоміг проаналізувати свої досягнення, обдумати ідеї та сумніви й збудувати власну освітню траєкторію.
Наталіє, не копіюйте текст підручника!
ОтветитьУдалить"Вдосконалити " і "обдумувати нові ідеї" - дуже загально, варто конкретизувати. Бо таким чином сформульовані власні цілі навчання важко перевірити, чи досягнені вони і наскільки? Наприклад, як Ви по закінченні цього тренінгу досягнете мети "вдосконалити власний досвід"?
А от три перших Ваших мети - вимірювані, конкретні.
Успіхів, щирості і натхнення!!